Помощ

Как да поръчам?
Поръчката се прави лесно!
1. Изберете продукт- ако знаете какво точно търсите, напишете името му в полето за търсене, в горната част на страницата и кликнете върху лупата. Или изберете категория от вертикалното меню. След това можете да филтрирате избора си като изберете марката, цената и т.н. от филтрите в ляво.
2. Ако сте намерили това, което искате, добавете го в кошницата и когато приключите с разглеждането и пазаруването натиснете бутона Купи.
3. Попълнете формите, за да завършите поръчката. Данните са ни нужни, за да Ви доставим продукта на точният адрес и да се свържем с Вас при нужда от уточняване на детайлите.
4.Очаквайте своя продукт! Ще получите обаждане или имейл с подробности за доставката.

Приемаме поръчки на едро и дребно от физически и юридически лица или държавни институции. Поръчки се приемат онлайн, по телефон или на електронната поща на office@megacomp.bg

Доставка?
1. Безплатна доставка - Доставката на територията на страната се извършва от куриерска фирма Еконт или Спиди до офис на куриерската фирма. Ако клиента желае доставка до адрес трябва да заплати такса за това спрямо тарифата на куриера!

Доставката е безплатна за всички поръчки над 100 лв. за територията на гр. Пловдив.

Доставката е безплатна за всички поръчки над 200 лв. за всички останали населени места.

2. Цената на доставката за поръчки до 100 лв. е 5 лв.

Срокове за доставка?
Срокът за изпълнение на поръчка е oт 1 до 3 работни дни (в зависимост от наличността на продуктите) за всички поръчки направени до петък, 16.00 часа. Поръчки, направени в почивни и празнични дни, се изпращат в първия работен ден. Възможни са изключения при специални поръчки, когато срокът за доставка може да бъде по-дълъг от 3 работни дни.
Доставките при плащане по банков път, се извършват след потвърждаването на плащането: При банкови преводи – когато получим сумата в сметката ни (обикновено 1 работен ден), изпращаме продукта за следващия работен ден.
Пратките се доставят от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа. Някои населени места може да се обслужват от куриер по предварително фиксиран график. Ако сте заплатили доставка на адрес и куриерът не ви намери и не може да се свърже с Вас, пратката ще бъде върната в офис на куриера до поискване.
Вашата поръчка ще бъде опакована, заедно с придружаващите я документи. Когато куриерът Ви я достави, можете да я проверите, за да се убедите, че всичко е наред. Ако не е - просто не я приемайте.

 

Моята поръчка?
1. Мога ли да редактирам поръчката си?
Веднъж направена Вашата поръчка не може да бъде редактирана онлайн. Можете да ни се обадите на 032/ 580 988 или на 0887 834 699 и да обсъдите с наш консултант желаните от Вас промени в поръчката.
2. Как да откажа поръчка?
Веднъж направена Вашата поръчка не може да бъде отказана онлайн. Можете да ни се обадите на 032/ 580 988 или на 0887 834 699 и да информирате наш консултант за желанието си за отказ от поръчката.
3. Как да сменя адреса на поръчката си?
Веднъж направена Вашата поръчка не може да бъде редактирана онлайн. Можете да ни се обадите на 032/ 580 988 или на 0887 834 699 и да информирате наш консултант за промяната в адреса на доставка на поръчката.
4. Мога ли да поръчам онлайн и да си взема поръчката от ваш магазин или офис?
Да, разбира се. Отидете в секция контакти и ни намерете на адресите посочени там. Хубаво е да позвъните предварително за да сте сигурни че вашата поръчка ще Ви чака в удобен за вас ден и час.

Условия за връщане или замяна?
Пазарувайте спокойно и уверено в MegaComp.BG. Имате 14 дни тестов период, за да разберете дали избраният продукт е за Вас. Ако прецените - можете да ни го върнете или да го замените с друг. След като получим стоката и се убедим, че е в търговски вид ще Ви заменим продукта или ще Ви преведем парите по банкова сметка, в зависимост от Вашето желание. Ако нямате банкова сметка можем да Ви изпратим сумата с обратен наложен платеж по куриер.

Как да върна продукт?
В рамките на 14 дни след покупката можете да върнете закупения продукт или да го замените с друг. Транспортните разходи за връщане са за ваша сметка. Преди да върнете продукт, моля прочетете условията за връщане в тази страница.
На какви условия трябва да отговаря продукта?
Общи условия за връщане, които се прилагат за всички категории. Продуктите закупени от нас могат да бъдат върнати в срок от 14 дни от доставката, независимо дали са закупени на физическо или юридическо лице. Продуктите трябва да бъдат без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка. Всички прилежащи към тях продукти и аксесоари трябва да са налице. В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщате продукта, трябва да върнете и подаръка.
В случай, че сте закупили повече от един еднакви продукти и желаете да върнете два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.
Връщане на продукти, които са специално конфигурирани/поръчани за Вас и не са част от продуктовия ни каталог, се договоря индивидуално според конкретния случай. Ако желаете да върнете такъв продукт, моля свържете се с нас.
Продуктът не трябва да бъде с активирана гаранция на сайта на производителя.
Продуктът трябва да бъде върнат със същите куриерски услуги, с които сте го получили.
Възстановяването на пълната сума важи само за не разопаковани продукти. Всички останали случаи подлежат на допълнителен коментар и могат да се върнат срещу частично възстановяване на сумата.

Някои продукти имат специални условия на връщане освен общите условия.

1. Лаптоп, настолен компютър или монитор
- Ако продуктът е използван, не трябва да има следи от употреба. Следи от употреба включват - драскотини, счупвания, вдлъбвания, изтривания, промяна на външния вид и всякакви други щети, които нарушават външния вид и коректната работа на продукта.
- Продуктът НЕ трябва да бъде с активирана гаранция на сайта на производителя. Лаптопите на ASUS и продуктите на APPLE активират автоматично своите регистрации при свързване с Интернет.
- Не може да върнете продукт с допълнително закупени и регистрирани удължени или специални гаранции – те също попадат в категория "регистрирани".
- Продуктът НЕ трябва да има изтрити софтуерни продукти, които са били вложени при производството на продукта. - Преди да върнете продукта, се уверете, че всички Ваши профили и пароли са изтрити.
2. Мобилни телефони, таблети и аксесоари за тях
- Преди да върнете продукта, се уверете, че всички Ваши профили и пароли са изтрити
- Не можете да върнете продукта, ако операционните системи или други програми, с които е доставен продукта са били деинсталирани - Продуктът не трябва да бъде с активирана гаранция на сайта на производителя. Продуктите на APPLE активират автоматично своите регистрации при свързване с Интернет и/или поставяне на СИМ карта
- Не може да върнете продукт с допълнително закупени и регистрирани удължени или специални гаранции – те също попадат в категория "регистрирани".
- Можете да върнете фолиа за таблети и телефони само с не нарушена опаковка.

3. РС компоненти и периферия
- Продукти, придружени с дигитален код за промоция, могат да бъдат върнати, ако кода е неизползван.
- Разопаковани слушалки тип тапи не могат да бъдат връщани, като продукти свързани със здравето и личната хигиена на потребителите.

4. Принтер, скенер и консумативи за тях
- Не можете да върнете принтери или мултифункционални устройства, чиито консумативи са били разпечатани.
- Можете да върнете касети за принтер, аксесоари само ако са запечатани.

5. Софтуер
- Можете да върнете софтуерни продукти само, ако са с неразпечатана опаковка.
- Електронни софтуерни лицензи не могат да бъдат връщани.

6. Уреди за лична грижа
- Можете да върнете уреди за лична грижа само, ако са с неразпечатана опаковка.

Онлайн разрешаване на спорове
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=BG